INVESTIGADOR:

Dr. Carnelli Patricio

Abstract CV
Es doctor en Ciencia y Tecnología Mención Física, por la UNSAM y Licenciado en Ciencias Físicas por la Universidad de Buenos Aires.
Es investigador del CONICET en el Instituto de Investigación e Ingeniería Ambiental (3iA) de la UNSAM, donde también se desempeña como jefe de trabajos prácticos de la materia Contaminación de Aguas y Suelos. Dirige un subsidio PICT joven de la Agencia Nacional de Promoción Científica y Tecnológica. Anteriormente, participó de varios proyectos de investigación, que incluyen la dirección de un subsidio UNSAM para jóvenes investigadores.
Publicó veinticinco artículos en revistas internacionales con referato.

Abstract CV (inglés)
PhD. in Science and Technology, Specialization in Physics granted by the National University of San Martín (UNSAM) and MSc. in Physics granted by the University of Buenos Aires (UBA).
Currently he is an assistant researcher from National Council for Scientific and Technical Research (CONICET, Argentina) at the Institute for Environmental Research and Engineering (3iA-UNSAM), where he also develops teaching activities. He is the project leader of a grant from the National Agency for the Promotion of Science and Technology (ANPCyT, Argentina). In the past, he has also participated in other research projects that include the lead of a young researcher grant from UNSAM.
He has published 25 articles in refereed international journals.

Tecnología ambiental

Lineas de Trabajo